Published on április 25th, 2014 | by Kelemen Lili
02 nap wellnessért 25 ezret fizetünk
Budapest, 2014. április 24. – 50 százalék kedvezmény, félpanziós ellátás és legalább 3 csillagos szolgáltatás valamelyik nagy fürdőváros wellness-szállodájában – ezt keressük leginkább a kuponos szállásközvetítő oldalakon. A Szallasguru képviselői szerint a kuponos ajánlatokból – ha megfelelően használják – a hoteltulajdonosok is profitálhatnak.
A kedvezményes szállásajánlatokat leginkább a középkorú vagy idősebb, Budapesten élő nők keresik – derül ki a Szallasguru.hu statisztikáiból. Annak ellenére, hogy minden második foglalásnál SZÉP-kártyával fizetnek, a legfontosabb szempont a választásnál az ár: a portálon kínált csomagokat átlagosan 49 százalék kedvezménnyel, 24 800 forintért vásárolják az elmúlt 15 hónap foglalási adatai alapján.
Ezért az árért 2 fő jellemzően 2 éjszakát tölthet el félpanziós ellátással és wellnesshasználattal egy nagyobb fürdőváros (például Hajdúszoboszló, Gyula vagy Zalakaros) 3 csillagos szállodájában. „Ezeket az ajánlatokat népszerűségben a 4 csillagos hotelek csomagjai követik, de itt már jellemzően valamilyen extra szolgáltatást, masszázst vagy all inclusive italfogyasztást is fel kell kínálni a kedvezményes lehetőségek iránt érdeklődők meggyőzéséhez” – mondta Papp István, a Szallas.hu csoporthoz tartozó Szallasguru termékmenedzsere.
Mindenki jól járhat a bónuszokkal
A szakember szerint a diszkontáras ajánlatok nemcsak az utazni vágyóknak hasznosak, hanem a szállásadók is profitálhatnak belőle, ha megfelelően használják ezt az értékesítési eszközt. „Nyilvánvalóan nem lehet csak kuponos foglalásokból fenntartani egy szállodát, de például a szezonális hatások kiegyenlítésére, a kevésbé telített hétköznapok kiaknázására vagy a más marketing eszközzel nem népszerűsített, kihasználatlan szolgáltatások eladására kiváló lehetőséget jelentenek a diszkontáras ajánlatok” – mondta Papp István. A Szallasguru termékmenedzsere hozzátette, hogy ma már a jutalék mértéke megegyezik a klasszikus szállásközvetítő oldalakon megszokott díjakkal, az összeget viszont csak 1-1,5 hónappal a fizetés után kell továbbutalni a közvetítőnek, így javul a szállásadók cash flowja.
Ennek tükrében nem meglepő, hogy a Szallasguru népszerűsége az elmúlt évben folyamatosan nőtt: 2014 első negyedévében kétszer annyi érdeklődő látogatott el a portálra, s ezzel együtt a bevétel is megduplázódott az előző év hasonló időszakához képest. A szállást kínáló partnerek száma is 60 százalékkal növekedett az áprilisban megújult oldalon, ahol új szolgáltatások is elérhetők, például az „exkluzív 48 óra” rovat, ahol a prémium szállodák extra kedvezményei csak két napig érhetők el. A Szallasguru vezetőségének további tervei között szerepel, hogy a belföldi ajánlatok mellett pénztárcabarát külföldi szálláslehetőségeket is kínáljanak.
Kapcsolódó képanyagok:
Papp István:
https://pr.szallas.hu/wp-content/uploads/2013/10/Papp_Istvan_Szallasguru_print.jpg
Kapcsolódó webcímek:
http://www.szallasguru.hu
http://www.szallas.hu
További információ:
Kolma Kornél
ügyvezető
SAKKOM Interaktív
online marketing + pr ügynökség
Telefon: (+36) 1 237-0212
Fax: (+36) 1 237-0213
Mobil: (+36) 20-3333-220
E-mail: kkolma@sakkom.hu
Cím: 1139 Budapest, Petneházy u. 52.
Webcím: www.sakkom.hu
Facebook: www.facebook.com/sakkom.interaktiv