Published on október 27th, 2016 | by Kelemen Lili
02016-os őszi sikerek a Szallas.hu-nál
2016 októberében két jelentősebb sikert és mérföldkövet is elkönyvelhet a Szallas.hu.
Először egy Arany Effie-t nyertünk október 21-én, azon a reklámversenyen, mely kimondottan a kampányok hatékonyságát hivatott értékelni. Az idehaza 15. alkalommal megrendezett Effie versenyen jelen volt a Szallas.hu is, ahová a 2015-ös nyári Magyarok a világ körül című kampányunkkal neveztünk be, melynek elsődleges célja a külföldi utazások népszerűsítése volt.
Az Effie díj a marketing és kommunikációs szakma egyik világszerte legkiemelkedőbb elismerése, amelyet a New York-i Amerikai Marketing Szövetség (New York AMA) alapított 1968-ban, s azóta világszerte a hatékony reklámozás szinonimájává vált. A versenyt több mint 40 országban rendezik meg világszerte. A hazai Effie-t a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) és a Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata közösen szervezi.
Az Effie az egyetlen olyan szakmai díj, mely az eredményességet díjazza, célja a valóban hatékony reklámkampányok elismerése
Kategóriánkban – Szolgáltatás: turizmus, utazás – először shortlistre kerültünk, majd a döntőben meg is nyertük a versenyt, ezzel egy arany Effie-t vihettünk haza a két ügynökséggel közösen, akikkel kiviteleztük a kampányt: az Artisan Marketinggel és a Springer & Jacoby Budapesttel. Köszönjük nekik a munkát; a zsűrinek az elismerést, a nálunk foglalóknak pedig azt, hogy időről időre a Szallas.hu-t választják, amikor utazni akarnak.
A kampányról és eredményeiről az Artisan Marketing oldalán lehet bővebben olvasni. >>
A 2016-os Effie-verseny nyerteseinek listája. >>
A másik jelentős mérföldkő a Szallas.hu életében, hogy oldalunkon megszületett a félmilliomodik vendégértékelés. Ha a cégünk teljes történetét nézzük végig, ez több mint 150 új minősítést jelent naponta, azaz átlagosan minden 9-10. percben születik egy új vendégvélemény a Szallas.hu oldalán.
Szolgáltatásunk egyik legnagyobb és legfontosabb értéke a vendégek által adott visszajelzések az egyes szálláshelyekről. Minden leutazott foglalás után rövid kérdőívet küldünk a vendégeknek, melyben arra kérjük, minősítse a helyet és szolgáltatást, pontokkal és szövegesen egyaránt.
Köztudott, hogy a pozitív ajánlások növelik egy szállás népszerűségét. De nem mindegy, ki ajánlja az adott helyet: egy ezért megfizetett celeb, a szálláshely tulajdonosa, egy reklám vagy azok a vendégek, akik igénybe vették a szolgáltatást és elfogulatlanul, saját tapasztalat alapján tud ítéletet mondani. Utóbbi az, amiben a legtöbben és leginkább bízunk, és nem véletlen, hogy a szálláshelyek rangsorolásában is fontos a szerepe van annak, hogyan vélekednek róla az odautazók. Ahol elégedett a vendég, oda szívesebben tér vissza, bátran ajánlja másoknak és a szálláshelynek sem kell tartania attól, hogy rossz hírüket keltik.
A kis szálláshelyek persze mondhatják, hogy nem tudnak egy ötcsillagos hotellel versenyezni, de ez nem is cél. Ha valaki egy kis vendégházban száll meg, bizonyára nem azt várja a pénzéért, amit egy luxusszállodában kaphatna – igaz, jóval drágábban. A vendég tisztában van ezzel, és ha a vendéglátók igyekeznek a kedvében járni, annak általában nem marad el az eredménye, amikor az értékelésre kerül sor.
Mi azon vagyunk, hogy még több valós vendégértékelés szerepeljen az oldalunkon, reméljük, az egymillióhoz már nem kell újabb 9 évet várni.