Published on február 11th, 2015 | by Kelemen Lili
0Milliárdosok klubjába került a Szallas.hu – Márciustól már 5 kontinensre utaztat a magyar szállásközvetítő
Budapest, 2015. február 11. – 66 százalékos növekedéssel 1,34 milliárdos árbevételt ért el 2014-ben a Szallas.hu Csoport. A cég által kínált szálláshelyek száma – egy nemrégiben kötött stratégiai megállapodásnak köszönhetően – átlépte a 100 ezres számot, az oldalon idén már 5 kontinensre foglalható szállás magyar nyelven.
A belföldi turisztikai piac bővülését is jelentősen túlszárnyalva 1,34 milliárd forintra emelte árbevételét tavaly a Szallas.hu, ami 66 százalékos növekedésnek felel meg. „Itthon 60, míg külföldön 80 százalékos volt a bővülésünk. Összesen közel 10 milliárd forint értékben 1,2 millió vendégéjszakát közvetítettünk a múlt évben” – ismertette a cég főbb eredményeit Varga Zoltán, a Szallas.hu ügyvezetője.
A 2007-ben alapított, első üzleti évében 5,6 millió forintos forgalmat elérő cég tavaly megnyerte a Deloitte Közép-Európai Technology Fast 50 díjat, melyet évről évre a régió leggyorsabban növekvő technológiai vállalatának adnak át. „A bővülés alapját két tényező adja. Egyrészt a belföldi turizmus növekedése, mely idén sem torpan meg, becsléseink szerint elérheti a 9 százalékot. Másrészt évről évre emelkedik az online szállásfoglalás aránya, mely 2015-ben akár a 60 százalékot is elérheti. Ehhez a szemléletváltáshoz az online szállásfoglalás számos szolgáltatása, például a rugalmas kereső, az azonnali foglalás és az árösszehasonlítás lehetősége is hozzájárul, így a Szallas.hu fejlesztései a piac növekedését is szolgálják” – mondta Varga Zoltán. A szakember hozzátette, a Szallas.hu egyre nagyobb szerepet játszik a külföldiek beutaztatásában is, tavaly például a Lengyelországból érkező vendégszám erőteljes növekedését tapasztalták.
2015-től 5 kontinensen
2014-ben a Szallas.hu jelentős szálláshelykínálatot épített ki Horvátországban, így az egyik legnagyobb hazai kiutaztatóvá vált. Az organikus növekedés mellett ehhez az is hozzájárult, hogy a cég 2014 végén megállapodást kötött a Hotel.de szállásközvetítő oldallal, így jelenleg már 127 400 szálláshely érhető el a Szallas.hu oldalán. „A Hotel.de kínálatának teljes integrációja márciusra fejeződik be, így tavasztól a magyarok már 5 kontinensre tudnak nálunk szállást foglalni. Célunk, hogy nemcsak a hazai, hanem a közép-európai szállásközvetítő piac vezetőjévé váljuk az elkövetkezendő 3 évben. Ehhez kapcsolódóan idén eddig legnagyobb nyereményjátékunkat hirdetjük meg, melynek keretében egy BMW 218-as személygépkocsit sorsolunk ki magyar vendégeink körében” – tette hozzá Varga Zoltán.
A belföldi piacon a Szallas.hu részesedése jelenleg 31 százalékos az összes online szállásfoglalásból. A tavalyi év a cég életében az üzleti eredményeken túl is számos rekordot hozott. Akadt például olyan szállóvendég, aki a teljes 2014-es évben egy hotel vendégszeretetét élvezte. A legnagyobb egyszeri foglalás értéke elérte a 9 millió forintot, legolcsóbban pedig 2000 forintért jutottak szálláshoz – több ízben is – a vendégek.
Kapcsolódó képanyag:
Varga Zoltánról készült fotók: https://pr.szallas.hu/?page_id=20
Szallas.hu logók: https://pr.szallas.hu/?page_id=15
Kapcsolódó webcímek:
http://www.youtube.hu/szallasguru/
További információ:
Kolma Kornél
ügyvezető
SAKKOM Interaktív
online marketing + pr ügynökség
Telefon: (+36) 1 237-0212
Fax: (+36) 1 237-0213
Mobil: (+36) 20-3333-220
E-mail: kkolma@sakkom.hu
Cím: 1068 Budapest, Benczúr utca 47. V.
Webcím: www.sakkom.hu
Facebook: www.facebook.com/sakkom.interaktiv