Megjelenések

Published on július 28th, 2017 | by Kelemen Lili

0

Megjelenések: A modortalan személyzet és a munkahelyi hívás a legzavaróbb nyaralás alatt : Elindult az Év Szállása verseny

A Szallas.hu legutóbbi sajtóközleményéből kiderül, hogy a modortalan, kedvetlen személyzet, az elvárásoknak nem megfelelő színvonal és a munkával kapcsolatos telefonhívások a legzavaróbbak nyaralás alatt. A most induló Év Szállása verseny keretében végzett felmérés szerint az utazók kétharmada előre megtervezi, hogy a nyaralás idején milyen programokat vesz igénybe, illetve mely látnivalókra fizet be előre, csak minden 3. vendég intézi a nyaralás alatti extra élményeket spontán.

Origo.hu

Turizmus Online

Hírnök.hu

Népszava Online

Veol.hu

 

 

Tags:


About the Author



Comments are closed.

Back to Top ↑
  • ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

    Amennyiben a Szallas.hu-nál foglalt és kérdése merült fel, keressen minket az alábbi ügyfélszolgálati elérhetőségeken 9:00-17:00 között:

    Tel.: +36 20 890 3150
    E-mail: szallas@szallas.hu
  • SAJTÓKAPCSOLAT

    Ha újságíróként szeretné felvenni velünk a kapcsolatot, keressen minket az alábbi elérhetőségeken.

    Kelemen Lili, PR munkatárs és sajtóreferens
    +36 30 417 8783
    lili.kelemen@szallas.hu
  • KÖZÖSSÉG

  • NÉPSZERŰ

  • ARCHÍVUM