Sajtóközlemények Tiszta szoba, rendes szállás

Published on november 9th, 2018 | by Kelemen Lili

0

Nagy, kicsi, vékony, vastag?

Ha egy szállásadó ügyel a tisztaságra, akkor az már önmagában meghatározó előrelépés az elégedett és visszatérő vendégek irányába – derült ki a Szallas.hu és a Lakáj Textil közös kutatásából. A felmérés keretében arra is meglett a válasz, hogy a kényeztető és nyugodt alváshoz milyen paraméterekkel kell rendelkeznie az ágyban található „kiegészítőknek” a vendégek szerint.

A Szallas.hu rendszeresen elemzi a több százezer vendég által küldött és folyamatosan bővülő szöveges értékeléseket. A kapott eredmények alapján egyértelműen kirajzolódnak az ideális szálláshely főbb jellemzői. „A kimagasló, 5 csillagos értékelések három legfontosabb visszatérő eleme a vendéglátó kedvessége, az ajánlatban leírtak és a valóság összhangja, valamint a szálláshely makulátlan tisztasága” – mondta Keresztes Nóra, a Szallas.hu marketing menedzsere.

A tisztaság tehát egyike a három legfontosabb tényezőnek abban, hogy elégedett legyen a szállóvendég, amit a Szallas.hu és a Lakáj Textil által több mint 1000 vendég körében végzett friss online kutatás is visszaigazolt. A tisztaság mellett a felmérés ugyanakkor azt is vizsgálta, hogy melyek az ágyban használatos textíliák ideális paraméterei a vendégek szerint.

Az utazók közel kétharmada igényli a kis- és nagypárnát együtt, 22 százalékuk szerint viszont elég egy kisebb, míg 15 százalékuk szerint egy nagyobb vánkos. Ugyanakkor minden 100. vendég számára felesleges a „fejalávaló”, ők nem használnak párnát az alváshoz. „Arra is kíváncsiak voltunk, vajon a vékony vagy inkább a vastag párna a kedvelt. Úgy tűnik, hogy e tekintetben kicsivel ugyan, de inkább a vastagabb a népszerűbb, a válaszadók 56 százaléka ugyanis ezt részesítette előnyben” – mondta Hoffmann János, a Lakáj Textil Kft. tulajdonos ügyvezetője. A szakember hozzátette, a matracok állagát tekintve a kemény a kedveltebb, a puhább verziót a vendégek mindössze 30 százaléka választotta.

Az ágynemű esetében szintén alapvető elvárás a makulátlan tisztaság, ezen felül pedig a puhaság és a kellemes illat a megnyerő, míg a paplannál ezek mellé még a könnyedség társul elvárásként. A szállodákban elhelyezett törölközők esetében a (tiszta) fehér a nyerő, ami alapanyagát tekintve lehetőség szerint 100%-os pamut.

 

Kapcsolódó képanyag:

Hoffmann János, a Lakáj Textil tulajdonos-ügyvezetője

Kapcsolódó webhelyek:

https://pr.szallas.hu

http://lakajtextil.hu/rolunk/

További információ:

Kolma Kornél
ügyvezető
SAKKOM Interaktív
online marketing + pr ügynökség
Telefon: (+36) 1 237-0212
Fax: (+36) 1 237-0213
Mobil: (+36) 20-3333-220
E-mail: kkolma@sakkom.hu
Cím: 1068 Budapest, Benczúr utca 47. III. em.
Webcím: www.sakkom.hu
Facebook: facebook.com/sakkom.interaktiv

Tags: , , , , ,


About the Author



Comments are closed.

Back to Top ↑
  • ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

    Amennyiben a Szallas.hu-nál foglalt és kérdése merült fel, keressen minket az alábbi ügyfélszolgálati elérhetőségeken 9:00-17:00 között:

    Tel.: +36 20 890 3150
    E-mail: szallas@szallas.hu
  • SAJTÓKAPCSOLAT

    Ha újságíróként szeretné felvenni velünk a kapcsolatot, keressen minket az alábbi elérhetőségeken.

    Kelemen Lili, PR munkatárs és sajtóreferens
    +36 30 417 8783
    lili.kelemen@szallas.hu
  • KÖZÖSSÉG

  • NÉPSZERŰ

  • ARCHÍVUM