Published on október 10th, 2013 | by Kelemen Lili
0Termékmenedzsert igazolt a Szallas.hu
Budapest, 2013. október 10. – A Szallas.hu termékmenedzsert nevezett ki a Szallasguru.hu diszkontáras közvetítői oldal piaci megerősítésére és markánsabb, önálló márka felépítésére. Az új pozíciót betöltő Papp István (36) kívülről, de jelentős iparági tapasztalatokkal érkezett a céghez, az elmúlt 5 évben szállodamarketing és üzletfejlesztési feladatokat látott el.
A Szallasguru.hu 2009-ben indult útjára a diszkontáras online szállásközvetítő piacon, és ma már több mint 200, főképp 3 és 4 csillagos, jellemzően wellness szolgáltatást nyújtó hotel partnere. A szolgáltatást létrehozó Szallas.hu az elmúlt években piacvezető pozíciót ért el Magyarországon, a tavaly árbevételét megduplázó oldal vezetése így elérkezettnek látta az időt a sikerrecept Szallasguru.hu-nál történő alkalmazására. „Célunk, hogy középtávon a Szallasguru.hu hasonló növekedést érjen el, mint korábban a Szallas.hu. Ezért a jelentős, akár 70 százalékos kedvezményeket kínáló oldal üzletfejlesztési és marketing feladatainak ellátására új pozíciót hoztunk létre” – mondta Szigetvári József, a Szallas.hu ügyvezető igazgatója.
A korábban ügyvezető igazgatói hatáskörbe tartozó termékmenedzseri munkakört 2013 októberétől a szállodai marketing és üzletfejlesztés terén komoly tapasztalatokkal rendelkező Papp István (36) tölti be. Az angol, francia és német nyelvtudással rendelkező szakember végzettségét tekintve agrár- és minőségbiztosítási mérnök, valamint online marketing menedzser. Szállodaipari és turisztikai tapasztalatait a sümegi Hotel Kapitány Wellness és Konferencia szállodában és kapcsolt turisztikai vállalkozásaiban szerezte, 2009 és 2011 között az értékesítésért és marketingért is felelt. Ezt követően tanácsadóként csatlakozott a BDO Magyarország Hotel és Ingatlan Szolgáltató Kft. csapatához, ahol többek közt a hazai szálláspiac lehetőségeit és kihívásait vizsgáló tanulmányokat készített és publikált.
„István iparági tapasztalata és szaktudása garanciaként szolgál arra, hogy a Szallasguru.hu-val kapcsolatos ambiciózus terveink mielőbb teljesüljenek” – mondta Szigetvári József. Papp István feladata lesz a marketing és üzletfejlesztési tevékenység teljes körű ellátása, az oldalon található minőségi szállodai partnerajánlatok számának bővítése, egy erősebb, ismertebb, a Szallas.hu-tól elkülönített márka felépítése, s mindezek által a piacvezető pozíció megszerzése.
Kapcsolódó képanyagok:
Papp István:
https://pr.szallas.hu/wp-content/uploads/2013/10/Papp_Istvan_Szallasguru_print.jpg
Szigetvári József:
https://pr.szallas.hu/wp-content/uploads/2012/03/Sz%C2%A0ll%C2%A0s.hu-26.jpg
Szallas.hu logók:
https://pr.szallas.hu/?page_id=15
Kapcsolódó webcímek:
További információ:
Kolma Kornél
ügyvezető
SAKKOM Interaktív
online marketing + pr ügynökség
Telefon: (+36) 1 237-0212
Fax: (+36) 1 237-0213
Mobil: (+36) 20-3333-220
E-mail: kkolma@sakkom.hu
Cím: 1139 Budapest, Petneházy u. 52.
Webcím: www.sakkom.hu
Facebook: www.facebook.com/sakkom.interaktiv