Sajtóközlemények

Published on április 1st, 2021 | by Kelemen Lili

0

Átszervezés, újraszervezés a Szallas.hu marketingcsapatánál

Belülről választottak marketingvezetőt, kívülről is jött új kolléga a Szallas.hu marketingcsapatába és a pandémia is életre hívott új pozíciót. Kreativitásukon semmilyen körülmény nem ejt csorbát: tartalmaikkal rekord látogatottságot hoznak, díjakban részesülnek és szerethető márkát építenek. Küldetésüknek érzik, hogy a jelenlegi helyzetben is megőrizzék a vendégek utazási kedvét, és ehhez bőven van ötlet a tarsolyukban.

Pardi Dorinát nevezték ki a marketingcsapat vezetőjének, így korábbi Senior Brand Marketing Manager pozícióját Head of Marketing-re cserélte. Már 2018 óta a Szallas.hu marketing motorjának oszlopos hajtóereje, évekig márka- és marketingkommunikációs feladatokat látott el. „Kiemelt feladataim közé tartozott az adatokon alapuló kreatív stratégia és kampánykoncepciók kidolgozása – mondta a marketingvezető. – A csapattal a fogyasztói (utazók) insightokat elemeztük ki és használtuk fel ahhoz, hogy hatékony reklámokat készítsünk.” 2021-től már stratéga szerepet is betölt. Többek között az éves marketingstratégia megtervezése, kivitelezése, a márka és marketingkutatások menedzselése, a reklámkampányok, ATL és BTL megjelenések koordinációja, és a marketingcsapat összefogása a főbb feladatai.

Trepess Beatrix még 2019-ben érkezett a Szallas.hu-hoz mint Social Media, PR & Campaign Manager. Bea a közösségi média stratégia tervezésével, menedzsmentjével és kommunikációs feladatok ellátásával foglalkozik, valamint a BTL hirdetéseket koordinálja a Szallas.hu kampányaival összehangoltan. Feladatai közé tartozik még a márka megfiatalítása, pontosabban a fiatal utazói célcsoportok, a „late Z generáció” hatékonyabb elérési stratégiájának kiépítése. Dorina és Beatrix neve már ismerősen csenghet, ugyanis 2020-ban kettejük csapata nyerte meg a Kreatív Utánpótlás (KRU) Young Cannes Lions előválogatóját, Young Marketer kategóriában. Bea volt jókor jó helyen, amikor tavaly januárban a Lidl Magyarország húsgolyós Facebook-posztjára az Ikeát követően elsőként küldte el frappáns válaszát a Szallas.hu nevében, aminek köszönhetően elindult egy komment-lavina több ezer cég marketingesének reakciójával. Egy nap alatt 2600 hozzászólás érkezett, ma már 17 000 komment van a poszt alatt. (Bár biztos minden marketinges emlékszik rá, a legjobbak felelevenítéséhez itt egy kapcsolódó cikk: https://roviden.hu/2020/01/28/all-a-bal-a-lidl-facebook-oldalan-egy-husgolyo-miatt)

Szintén hozzájuk köthető a „Maradj itthon!” digitális kampány is, melynek elemeivel az otthonmaradást próbálták megkönnyíteni karöltve az utazási kedv megőrzésével 2020-ban. Az „Úgy is lett!” logó „Maradj itthon!”-ra cserélése mellett saját közösségi hashtaget, Spotify lejátszási listát is készítettek és közös online Netflix mozizást is megvalósítottak. Szintén nekik köszönhető a 14 oldalas stresszűző színező is, melyben 6 csodás ismert és kevésbé ismert magyar kirándulóhely vázlatait gyűjtötték össze felnőttek számára.

Kiss Bernadett 2020-ban igazolt a céghez Content & Event Marketing Manager pozícióba. A Szallas.hu utazós online magazinja, a blog.szallas.hu tartalommenedzsmentje és koordinációja a fő feladata, de ő felel az évente megrendezésre kerülő Év Szállása és a Turizmus Kiválóságai rendezvény teljes körű szervezéséért. „A blog.szallas.hu-n az inspiratív és kampánytámogató tartalomstratégia kialakítása és a kapcsolódó témák tervezése mellett, egy 6 fős írói csapat működését koordinálom. Az ő együttműködésüknek köszönhetően készülnek az élményorientált mindennapi tartalmak” – avatott a részletekbe Bernadett.

Dobronoki Mercédesz a Szallas.hu-nál újonnan létrejövő Tourism Marketing Manager pozíciót tölti be, de már 5 éve a cég hű munkatársa. Kezdetben az ügyfélszolgálaton volt, majd 2017-ben a Szallas.hu Programok Élményturizmus csapathoz csatlakozott. A turisztikai programokhoz kapcsolódó marketingfeladatok ellátása mellett feladatai közé tartozik a programok integrációja a Szallas.hu kommunikációjába. „A belföldi turisztikai desztinációk és attrakciók marketingkommunikációs tevékenységei tartoznak hozzám – mondta Dobronoki Mercédesz. – Jelentős hangsúlyt fektetünk a turisztikai régiók programlehetőségeinket népszerűsítésére, hiszen a belföldi utazások elsődleges mozgatórugója a program, élmény.” Mercédesz látja el a Programtippek 365 – Élmények az év minden napjára! Facebookcsoport projektmenedzseri feladatait is. A csoport célja, hogy az utazók számára elérhetővé váljanak egymás tapasztalatai, és a turisztikai szakértők tippjei, exkluzív tartalmai is. “A koronavírus-járvány okozta nehéz helyzetben hiszünk abban, hogy a hazai programszolgáltatók és az utazók érdekeit is szem előtt tartva bemutathatjuk hazánk méltán híres vagy éppen eldugott látványosságait, kirándulóhelyeit. Egyedi tartalmakkal is készülünk, a Nyíregyházi Állatkerttel való együttműködésünk keretében hamarosan online fókashow-val szórakoztatjuk a netezőket, ami először a Programtippek 365 Facebook-csoportban lesz elérhető, így megéri csatlakozni” – tette hozzá Dobronoki Mercédesz.

Pardi Dorina marketingvezető még azt is elárulta, hogy az előzőekben részletezett feladatokkal (és mellett) azon dolgozik a csapat, hogy egyszerű, innovatív, szerethető és felhasználó-központú megoldásaikkal segítsék az utazót a felfedezés és inspiráció szakaszában, majd megtalálni és lefoglalni a számára tökéletes úti célt. Így töltik be és őrzik meg a hazai belföldi utaztatás legnagyobb OTA szereplője címet.

 

Kapcsolódó fotók:

Pardi Dorina fotója:

https://drive.google.com/file/d/1zmDY4_9Bn5y8IL9nhjqf7hKgzCJOOF2h/view?usp=sharing

Trepess Beatrix fotója:

https://drive.google.com/file/d/1LHgYb9zlfA_Qgyos01zz61JNXO22-ggg/view?usp=sharing

Kiss Bernadett fotója:

https://drive.google.com/file/d/1uobNrhOG8bBiKVe0bw9jFWG3QBVHGSpP/view?usp=sharing

Dobronoki Mercédesz fotója:

https://drive.google.com/file/d/1gBz6A4b843V5Mtzlv3JqBz_wrGhrxAx/view?usp=sharing

 

Tags: , , , , , ,


About the Author



Comments are closed.

Back to Top ↑
  • ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

    Amennyiben a Szallas.hu-nál foglalt és kérdése merült fel, keressen minket az alábbi ügyfélszolgálati elérhetőségeken 8:00-20:00 között:

    Tel.: +36 30 344 2000
    E-mail: szallas@szallas.hu
  • SAJTÓKAPCSOLAT

    Ha újságíróként szeretné felvenni velünk a kapcsolatot, keressen minket az alábbi elérhetőségeken.

    Kelemen Lili, PR manager és sajtóreferens
    +36 30 417 8783
    lili.kelemen@szallas.hu

  • NÉPSZERŰ

  • ARCHÍVUM