Sajtóközlemények no image

Published on augusztus 15th, 2014 | by Kelemen Lili

0

Csaló pár járja a hazai szálláshelyeket: A szállodák Bonnie és Clyde-ja eddig több mint 3 milliós kárt okozott

Budapest, 2014. augusztus 15. – Eddig bizonyítható módon 4 budapesti szállodából távozott fizetés nélkül egy csaló pár, a kár a Szallas.hu eddigi felmérése alapján meghaladja a 3 millió forintot. A pár férfi tagja ellen egyébként már egy másik ügyben is nyomozást folytat a Nemzeti Nyomozó Iroda, különösen nagy értékben elkövetett csalással kapcsolatban.

Május vége óta több budapesti szállodában is megfordult, majd fizetés nélkül távozott egy csaló pár. Az átverés eddig minden esetben hasonló forgatókönyv szerint zajlott. „A férfi és a nő szobát foglal, majd az ott-tartózkodásuk alatt akár többször is meghosszabbítják pihenésüket, végül tekintélyes fogyasztást követően fizetés nélkül távoznak. A férfi mindig Török Szabolcsként jelentkezik be, míg a nő több különböző álnevet is megadott már a regisztráció során. A szálláshely elhagyásakor egy egyébként létező, Harrys Global nevű cégre hivatkoznak, mely a hátrahagyott számlát rendezni fogja” – mondta Dorcsinecz József, a Szallas.hu ügyvezetője.

Az esetről az egyik szállodától hozzánk beérkező fizetési felszólítás kapcsán szereztünk tudomást. Török Szabolcsot korábban egy honlap elkészítésével bíztuk meg, de azt a felvett előleg ellenére nem szállította le, így mindkét ügyben feljelentést tettünk. Azt is megtudtuk, hogy az illető ellen már a Nemzeti Nyomozó Iroda is vizsgálódik egy harmadik ügyben, mely különösen nagy értékben elkövetett csalással kapcsolatos” – mondta Nagy Tibor, a Harrys Global hazai képviseletének ügyvezetője.

A Szallas.hu – partnereivel együttműködve – eddig 4 budapesti szállodát érintő csalást azonosított be, a kár egy-egy szálláshely esetében több 100 ezer forint. Volt olyan is, ahová végül az érvényes előfoglalás ellenére nem mentek el, illetve teltház miatt is kaptak már elutasítást. A szállodák Bonnie és Clyde-jai a legutolsó foglalást július 30-án intézték, így várható, hogy további szálláshelyeken is díjmentesen kívánják élvezni a gyanútlan szállásadók vendégszeretetét. „A Szallas.hu már tájékoztatta szállásadó partnereit az esetről, hogy elkerülhessék az újabb átverést, illetve a rendőrséggel együttműködve nyakon csíphessék a párost” – tette hozzá Dorcsinecz József.

 

Kapcsolódó webcímek:

http://www.szallas.hu

https://pr.szallas.hu/

Tags:


About the Author



Comments are closed.

Back to Top ↑
  • ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

    Amennyiben a Szallas.hu-nál foglalt és kérdése merült fel, keressen minket az alábbi ügyfélszolgálati elérhetőségeken 9:00-17:00 között:

    Tel.: +36 20 890 3150
    E-mail: szallas@szallas.hu
  • SAJTÓKAPCSOLAT

    Ha újságíróként szeretné felvenni velünk a kapcsolatot, keressen minket az alábbi elérhetőségeken.

    Kelemen Lili, PR munkatárs és sajtóreferens
    +36 30 417 8783
    lili.kelemen@szallas.hu
  • KÖZÖSSÉG

  • NÉPSZERŰ

  • ARCHÍVUM