Published on július 26th, 2018 | by Kelemen Lili
0Elindult az Év Szállása verseny
Elindult a szavazás, ezzel kezdetét vette az idei Év Szállása verseny, ahol a vendégértékelések alapján, online voksok leadásával és a szakmai zsűri segítségével keresik a legjobb szálláshelyek mellett az Év Turisztikai Települését, valamint a Turizmus Szakma Példaképét. Az immár hatodik alkalommal megrendezésre kerülő versenyben idén az Év Turisztikai Attrakciója díjról is szavazás útján döntenek.
Július 19. és október 30. között zajlik az Év Szállása verseny, melyen közel 10 ezer belföldi szálláshely közül dől el a nyertes cím. Idén nemcsak a Szallas.hu oldalon regisztrált szálláshelyek, hanem a legvonzóbb turisztikai attrakciók is szavazás útján szállnak ringbe a győzelemért. „Tavaly nagy lendületet vett nálunk az élményturizmus támogatása, ezért vezettük be a belföldi foglalások mellé járó kedvezménykuponokat, melyeket a szálláshely térségében lévő látnivalókban tudják érvényesíteni a vendégek – mondta Keresztes Nóra, a Szallas.hu marketing menedzsere. – Célunk, hogy ne csak a szálláshelyeken töltsék idejüket a turisták, hanem a térség idegenforgalmát is fellendítsük. A szavazás bevezetésével kellő figyelmet kapnak a nevezetességek is.”
A honlapon leadható voksokból keletkező eredmény mellett a szálláshelyek adatlapján található közel 800 százezer vendégértékelés is számít, ezek alapján állapítják meg a Minőségi Díj kategória nyertesét. Idén is keresik az Év Turisztikai Települését: a kategóriában minden olyan magyarországi település versenyez, ahol legalább egy szálláshely található. Az előzőek mellett a Turizmus Szakma Példaképének járó díjat is átadják. „Olyan emberek jelölését vagy pályázatát várjuk, akik kiemelkedő belföldi turisztikai terméket hoztak létre például szálláshelyükkel, turisztikai attrakciójukkal vagy rendezvényükkel – mondta a szakember. – A Turizmus Szakma Példaképe által megteremtett dolog iránymutató a régió és más piaci szereplők számára.”
Nem csak a vendégek zsűriznek
A vendégértékelések és a verseny időtartama alatt leadott szavazatok mellett 8 tagú zsűri is rangsort hirdet a 4-5 csillagos, az 1-3 csillagos hotelek, valamint az Apartman, Vendégház, Panzió kategóriákban. Az „ítélő bizottságot” idén Horváth Vilmos, a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara Turisztikai Kollégium elnöke, Majoros Szilvia, a tavaly fődíjat nyert békéscsabai Luxus Wellness Apartman képviselője, Pataki Zita televíziós műsorvezető, Vágó Ágnes, a Vendég & Hotel vezető szerkesztője, Szántó Zoltán, a Turizmus.com főszerkesztője, Hegedűs Attila, a BDO ügyvezető igazgatója, valamint a Szallas.hu oldaláról Szigetvári József ügyvezető és Papp István termékmenedzser képviselik. A verseny főtámogatója az OTP SZÉP-kártya.
Kapcsolódó képanyag:
A Szallas.hu logója: https://pr.szallas.hu/megjelenesek/
Kapcsolódó webhely:
További információ:
Kelemen Lili
senior kommunikációs tanácsadó
SAKKOM Interaktív
online marketing + pr ügynökség
Telefon: (+36) 1 237-0212
Fax: (+36) 1 237-0213
Mobil: (+36) 30-4178-783
E-mail: lkelemen@sakkom.hu
Cím: 1068 Budapest, Benczúr utca 47. III. em.
Webcím: www.sakkom.hu
Facebook: facebook.com/sakkom.interaktiv