Sajtóközlemények

Published on november 8th, 2022 | by Kelemen Lili

0

Idén újra találkozik a szakma az ország turisztikai kulcseseményén

Idén tizedik alkalommal díjazzák a magyar turizmus szakma kiválóságait a Szallas.hu Év Szállása versenyén. Változatlanul szakmai és minőségi kategóriában jutalmazzák a legjobbakat november 24-én, illetve újítás a korábbi évekhez képest, hogy a Szallas.hu foglalói is kiválaszthatták kedvenc hotelüket az előző évek Év Szállása nyertesei közül. A megmérettetés hagyományait követve a szálláshelyek mellett kitüntetik a turizmus szakma példaképét, az év turisztikai attrakcióját és az év települését is.

A Szallas.hu immáron tizedik éve rendezi meg az Év Szállása versenyt és díjátadó gálát, amely során a magyar turizmus szakma kiválóságaira irányítják a reflektorfényt. Az elmúlt évek nem várt kihívások elé állították a világot és a turizmus szakmát egyaránt. „A magyar szálláshelyeknek és az egész turizmus iparágnak hatalmas nehézségekkel kellett szembenéznie és megküzdenie – mondta Kelemen Lili, a Szallas.hu sajtószóvivője. – Az ő munkájuk és kitartásuk a díjakon túl kiemelt figyelmet érdemel, hiszen tevékenységük a szektor túlélését jelenti.” A szálláshelyek díjazása mellett a szakmában dolgozók jelöléseit követően, a zsűri döntése alapján a turizmus szakma példaképe is elismerésben részesül. „A Turizmus Szakma Példaképe – ifj. Papp Imre-emlékdíjjal olyan újító, ötleteivel iránymutató szakmabelit díjazunk, aki kiemelkedő belföldi turisztikai terméket hozott létre” – ismertette a részleteket a sajtószóvivő.

A megmérettetéssel a turizmus szakma remekei mellett Magyarország kincseire is felhívják a figyelmet. Idén sem maradhatnak ki a rivaldafényből az év turisztikai települései, továbbá kitüntetik az év turisztikai attrakcióját is. „A programturizmusra évek óta kiemelt figyelmet fordítunk, hiszen a programért, élményért utazunk elsődlegesen – tette hozzá Kelemen Lili. – Kedvezménykuponokat adunk belföldi foglalások mellé, és felraktuk a Balaton legjavát a nyári interaktív programtérképünkre is. Ezekkel segítjük megteremteni az aktív kikapcsolódás feltételeit, ami a térség felfedezésére, így akár hosszabb ott-tartózkodásra ösztönzi a vendégeket.”

 2019 óta ez az első év, hogy online esemény helyett személyesen találkozhat a turizmus szakma krémje.  „Természetesen továbbra sincs nevezési díj, minden, a Szallas.hu oldalon elérhető szálláshely, település és turisztikai attrakció automatikusan indul a versenyen” – avatott a részletekbe a sajtószóvivő. A szakmai zsűrizésben részt vesz Szigetvári József, a Szallas Group ügyvezetője,  Papp István, a Szallas.hu termékmenedzsere, Vágó Ágnes, a Pont Itt magazin főszerkesztője, Hegedűs Attila, a a Prophex Europe Consulting ügyvezetője, Lendvai Mónika, az OTP SZÉP kártya üzletág vezetője, Darvas Zoltán, az Év Szállása 2021 fődíjat elnyert Avar Hotel**** Superior Mátrafüred tulajdonosa és a november 24-ei gála háziasszonya, Pataki Zita televíziós, rádiós műsorvezető. A tavalyi évben közel 15 ezer szálláshely, 500 település és 7300 attrakció vett részt a megmérettetésben, valamint 1,6 millió vendégértékelés segítette a szakmai zsűri döntését. A verseny főtámogató partnere az OTP SZÉP kártya, kiemelt támogatója a Google, média partnerei a Turizmus.com és a Pont Itt magazin.

 

KERETES

Díjazott kategóriák

Top kategóriák

  • Év Szállása 2022 fődíj – összesített eredmények
  • Az elmúlt 10 év Év Szállása – a Szallas.hu foglalóinak szavazatai alapján
  • Év Turisztikai Attrakciója 2022 – vendégértékelések alapján
  • Év Turisztikai Attrakciója 2022 – szakmai zsűri döntése alapján
  • Év Turisztikai Települése 2022 – szakmai zsűri döntése alapján
  • Turizmus Szakma Példaképe 2022 – ifj. Papp Imre-emlékdíj – szakmai zsűri döntése alapján

 

Minőségi díj (1-3 helyezett)

  • 4-5 csillagos hotelek (70 szoba felett) – vendégértékelések alapján
  • 4-5 csillagos hotelek (70 szoba alatt) – vendégértékelések alapján
  • 1-3 csillagos hotelek – vendégértékelések alapján
  • Panzió, Apartman, Vendégház – vendégértékelések alapján

 

Szakmai díj (1-3 helyezett)

  • 4-5 csillagos hotelek (70 szoba felett) – szakmai zsűri döntése alapján
  • 4-5 csillagos hotelek (70 szoba alatt) – szakmai zsűri döntése alapján
  • 1-3 csillagos hotelek – szakmai zsűri döntése alapján
  • Panzió, Apartman, Vendégház – szakmai zsűri döntése alapján

 

Az esemény támogatói, partnerei

  • Főtámogató: OTP SZÉP kártya
  • Kiemelt támogatók: Google
  • Médiatámogatók: Turizmus.com, Pont Itt

 

KERETES VÉGE

 

Az Év Szállása versenyről: https://szallas.hu/evszallasaversenyrol

A tavalyi év díjazottjai: https://szallas.hu/evszallasa

 

Tags: , , , , , , , ,


About the Author



Comments are closed.

Back to Top ↑
  • ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

    Amennyiben a Szallas.hu-nál foglalt és kérdése merült fel, keressen minket az alábbi ügyfélszolgálati elérhetőségeken 9:00-17:00 között:

    Tel.: +36 20 890 3150
    E-mail: szallas@szallas.hu
  • SAJTÓKAPCSOLAT

    Ha újságíróként szeretné felvenni velünk a kapcsolatot, keressen minket az alábbi elérhetőségeken.

    Kelemen Lili, PR munkatárs és sajtóreferens
    +36 30 417 8783
    lili.kelemen@szallas.hu
  • KÖZÖSSÉG

  • NÉPSZERŰ

  • ARCHÍVUM