Sajtóközlemények

Published on április 22nd, 2020 | by Kelemen Lili

0

Maradj itthon a Szallas.hu-val!

A „maradj otthon”-ra „Maradj itthon!” a Szallas.hu válasza. Digitális kampányba kezdett a cég, melynek elemei változatos módon könnyítik meg az otthoni tartózkodást, mégsem hagyják feledésbe merülni az utazást. Élmény- és értékteremtés vezérli a szállásfoglaló platformot.

A #maradjotthon mozgalomra válaszul a Szallas.hu „Maradj itthon!” kampányba kezdett. A járvány megfékezését támogató korlátozások világszerte sújtják a turizmus szektort. A kialakult helyzet minden szereplőtől gyors reakciót és markáns változást vár. Az ország legismertebb szállásfoglaló platformját biztosító Szallas.hu 180 fokos fordulatot hajtott végre teljes kommunikációjában. Ennek részeként lecserélte a már 3 éve használatos „Úgy is lett” logóját időszakosan „Maradj itthon!”-ra, ezzel is erősítve azt az üzenetet, hogy most vigyázzunk egymásra, mindenki, aki teheti, legyen otthon, ne menjen közösségbe, segítse ezzel a vírus megfékezését. Ugyanakkor az is benne van, hogyha mégis kimozdulnánk, maradjunk belföldön, egészségügyi sétáinknak keressünk inkább rejtett kirándulóhelyeket.

Az otthonmaradást számos módon próbálják elfogadhatóvá és könnyebbé tenni. „Az utazás nagyban hozzájárul a mentális egészség megőrzéséhez, de mivel a korlátozások és az elővigyázatosság végett ez most nem megvalósítható, igyekszünk máshogy, >>gondolatban utaztatni<< az embereket” – mondta Trepess Beatrix, a Szallas.hu pr és közösségi média menedzsere. A rossz hangulat és a reménytelenség ellen tervezésre és nosztalgiázásra ösztönzik felületeiken az utazás szerelmeseit. Mindezeket összefogva indították el a #kanapékontent „rovatot” is, ami mindenféle tartalmat és eszközt gyűjt, ami mindenkit a saját kanapéjáról gondolatbeli utazásra invitál. „Ezek lehetnek szemet gyönyörködtető videók, egy kedvelt úti céllal kapcsolatos érdekesség, egy fotó egy utazásról, egy témába vágó mém vagy épp egy könyv, ami a valóságból elrepít” – tette hozzá a menedzser. Ezeket a tartalmakat a közösségi média felületeiken és a saját online csatornáikon keresztül juttatják el a követőikhez. Ráadásul a #maradjitthon és a #kanapékontent Instagram hashtagek használatával a felhasználók maguk is beszállhatnak a kampányba.

De a felsoroltakon felül számos további eszközzel teszik közösségivé az élményt. Egy 14 oldalas, letölthető stresszűző felnőtt színezőt is készítettek, melyben 6 csodás ismert és kevésbé ismert magyar kirándulóhely vázlatait gyűjtöttek össze.  „Színezés közben gondolatban mindannyian bejárhatjuk a Badacsonyt, Tihanyt, a mesebeli Andrássy-kastélyt Tiszadobon vagy a Bokodi-tó partját. Aki járt már valamelyik helyen, annak ez a pihentető tevékenység segít felidézni a múltbéli emlékeket. Akik pedig még nem fedezték fel ezeket, biztosan kedvet kapnak, hogy a belföldi kincseket meglátogassák majd, amikor a körülmények engedik” – avatott a részletekbe Pardi Dorina, a Szallas.hu senior brand marketing menedzsere. A színezéshez egy Spotify lejátszási listát is szerkesztettek, amelybe utazáshoz köthető dalokat listáztak.

Április utolsó hetére pedig egy nyilvános Netflix mozizást is szerveztek, melyet a Facebook-oldalukon közzétett szavazás előzött meg, ahol az érdeklődők voksolhattak, melyik filmet nézhessék meg együtt. A közösségi élményt a Netflix Party bővítmény biztosítja, amelynek segítségével be lehet csatlakozni a Szallas.hu által indított vetítéshez és a hozzá tartozó online chat szobához.

A kampány célja azon túl, hogy az otthon eltöltött idő kellemesebb legyen, hogy a vendégek belföldi utazásban gondolkodjanak a közeljövőben és felfedezzék Magyarország remekeit, hiszen ez a kulcsa a turizmus felélesztésének. Annak érdekében, hogy valós segítséget tudjanak adni, felmérték, hogy mire van szüksége a vendégeknek a kialakult helyzetben. A kutatás eredményeként az előlegfizetés eltörlése és rugalmas lemondás, módosítás voltak a legnépszerűbb elvárt intézkedések. Erre válaszul összegyűjtöttek minden ingyenesen lemondható és előleg nélkül foglalható szálláshelyet, hogy ezzel is könnyebbé tegyék egy későbbi nyári vagy akár őszi utazás megvalósulását.

 

Kapcsolódó webcímek:

 

Kapcsolódó vizuális anyagok:

Tags: , , ,


About the Author



Comments are closed.

Back to Top ↑
  • ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

    Amennyiben a Szallas.hu-nál foglalt és kérdése merült fel, keressen minket az alábbi ügyfélszolgálati elérhetőségeken 8:00-20:00 között:

    Tel.: +36 30 344 2000
    E-mail: szallas@szallas.hu
  • SAJTÓKAPCSOLAT

    Ha újságíróként szeretné felvenni velünk a kapcsolatot, keressen minket az alábbi elérhetőségeken.

    Kelemen Lili, PR manager és sajtóreferens
    +36 30 417 8783
    lili.kelemen@szallas.hu

  • NÉPSZERŰ

  • ARCHÍVUM