Published on augusztus 15th, 2014 | by Kelemen Lili
0Nem csak reklám: üdülés lett a marketing büdzséből – Amikor a reklám valósággá válik
Budapest, 2014. augusztus 14. – A Szallas.hu legutóbbi televíziós reklámjában gyerekek mondták el, milyen számukra az ideális nyaralás. Azonban nem csak a reklámban vált valóra az álmuk: a portál a marketing kampány költségkeretének egy részéből az SOS Gyermekfalvak lakóinak biztosított lehetőséget az utazásra.
Az SOS Gyermekfalvak nemzetközi szervezete több mint 60 éve nyújt otthont a vérszerinti családjukat nélkülözni kényszerülő gyermekeknek. A kicsik biztonságot jelentő, családias környezetben, testvéreikkel együtt nevelkedhetnek a civil szervezet segítségével. Most többek között egy reklámfilm segített abban, hogy az apróságok nyaralni is elmehessenek: a Szallas.hu „Gyerekszemmel” kampánya révén 10 óvodás 3 nevelőszülővel csaknem két hétig üdülhetett Kőszegen.
„A portál segítségével a kicsiknek az utazás, szállás és ellátás biztosítása mellett számos programot is szervezhettünk. Fejlesztő pedagógusokat és más szakembereket tudtunk meghívni a táborba, akik hasznos foglalkozásokat tartottak, de például elmehettünk fürödni Bükre és kirándulhattunk a Chernel kertbe is, ahol a tájegység növény- és madárvilágával ismerkedhettek a gyerekek – mondta az SOS Gyermekfalvak kőszegi területi vezetője, Szilágyi Imre. – A legfontosabb az, hogy a tábor lakói, akik korábban óriási traumán estek át, újra gyerekek lehetnek.”
Reklámból jutott az üdülésre
„A Szallas.hu nyári kampánya a gyermekek álmainak valóra váltásáról szólt. Első körben a Facebookon kértük ki a véleményüket, hogy milyen számukra az ideális nyaralás, majd egy alkalmazáson keresztül kerestünk jelentkezőket ahhoz a reklámfilmhez, amelyben a gyermekek elképzeléseit mutattuk be” – mondta el Szigetvári József, a Szallas.hu ügyvezetője. A portál vezetősége számára ugyanakkor az is fontos volt, hogy a kampány költségkeretéből 500 ezer forintot az eredeti ötlet szerint használjanak fel, és tényleg valóra váltsák néhány gyermek álmát. „Úgy gondoltuk, hogy a rászoruló gyermekek számára a legnagyobb álom a felhőtlen családi együttlét, ezért olyan partnert kerestünk, aki a mindennapokban is ennek megteremtésén fáradozik. Ehhez adtuk hozzá azt, amit mi tudunk nyújtani: az utazás élményét” – mondta el Szigetvári József.
A Szallas.hu vezetője a reklám alapötletének hátterével kapcsolatban hozzátette, hogy évek óta növekszik a családi utazás szerepe a belföldi turizmusban, ezért gondolták, hogy megkérdezik a gyerekeket. „A tematikus szolgáltatások széles kínálata mellett ugyanakkor egyre fontosabbak a korábbi vendégek értékelései is a szállásfoglalásnál, a következő reklámfilmünk már erre az üzenetre épít” – mondta Szigetvári József.
Kapcsolódó képanyag
Szallas.hu logók: https://pr.szallas.hu/?page_id=15
Szigetvári József fotója: https://pr.szallas.hu/?page_id=20
Az SOS Gyermekfalvakról
Az SOS-Gyermekfalu Magyarországi Alapítványa olyan civil szervezet, melynek célja az otthonukat vesztett gyermekek nevelése, a veszélyeztetett helyzetű gyerekek és családjaik támogatása, érdekeik képviselete. Segítségükkel a gyerekek családi házakban nőnek fel, ahol a vérszerinti testvérek együtt maradhatnak. A klasszikus modell szerint az SOS gyermekfalvak 12-15 családi házból állnak, ahol SOS anyák – hivatásos nevelőszülők – nevelik a gyerekeket, és a Gyermekfalu közösségét egy faluvezető irányítja. Az utóbbi évtizedben ugyanakkor az SOS Gyermekfalu szakmai programja jelentősen megváltozott, végleges elhelyezés helyett előtérbe került a gyermekek átmeneti családba fogadása és a vérszerinti szülőkkel való együttműködés igénye.
A Szallas.hu-ról
A 2008-ban indult portál az eNET és a Magyar Hotel Monitor felmérése szerint jelenleg Magyarország legnagyobb szállásfoglaló oldala. Ma már 8 országban több mint 13 000 hotel, panzió, apartman és vendégház kínálatát közvetíti az utazni vágyóknak, akik számos szűrési lehetőség (szállás típusa, wellness-szolgáltatások, fizetőeszközök) segítségével találhatják meg a számukra megfelelő ajánlatot. A honlapnak több mint 700 000 regisztrált felhasználója van, és havonta mintegy 1 500 000 látogató keresi fel. A szálláshelyek kiválasztását több mint 160 000 független vendég értékelése könnyíti meg. A Szallas.hu csoporthoz tartozik még a diszkontáras csomagokat kínáló Szallasguru.hu, valamint a konferenciákhoz és egyéb céges rendezvényekhez helyszínt biztosító KonferenciaHotelek.hu.