Piacvezető csatornákon hirdeti partnereit a Szallas.hu

Tavaly a Szallas.hu átlagosan kétpercenként rögzített foglalást. A tempó idén tovább növekszik, melynek immár közel 9000 belföldi szállásadó partner örülhet. Mindebben meghatározó szerepe van a markáns, partnereket előtérbe helyező marketingkommunikációnak, melyre a Szallas.hu idén még nagyobb hangsúlyt fektet.

Ha ma megkérdezzük az internetező magyarokat, hogy hol jut eszükbe elsőként szállást foglalni, minden második a Szallas.hu nevét említi, az oldal hazai ismertsége messze túlszárnyalja még a legnagyobb globális szereplőkét is. „A kezdetektől fogva tudatosan építjük a márkát, árbevételünk jelentős részét forgatjuk vissza annak érdekében, hogy partnereink minél több vendéget kapjanak” – mondja Szigetvári József, a Szallas.hszallas-hu-partner-hirdetes_2015u ügyvezető igazgatója.

A szállásközvetítő oldal 2015-ben 100 milliós nagyságrendben költött reklámokra, ám ami igazán különleges, a hirdetések meghatározó részében nem saját magára, hanem partnereire helyezte a hangsúlyt. „Online szállásközvetítőként nem is tudunk elképzelni jobb üzenetet, mint bemutatni partnereinket, s azt, hogy velünk mindenki megtalálja a számára ideális szálláshelyet bármely kategóriában” – mondta Szigetvári.

A Szallas.hu az online hirdetések mellett több mint 6000 molinót biztosított partner szállásai részére ingyenesen. Ezt egészítik ki a kültéri plakátok, illetve a rádiós és a legnépszerűbb kereskedelmi tv-csatornákon futtatott reklámszpotok, melyekben tavaly közel 100 partner jutott főszerephez 1000 feletti megjelenésszám mellett. „Ehhez társulnak még saját felületeink, például a havi másfél milliós látogatottsággal rendelkező honlapunk, melynek főoldalán partnereinket hirdetjük, illetve 700 ezer fős e-mail adatbázisunk is. Ez utóbbi kapcsán elmondható, hogy több mint 300 ajánlatot küldtünk ki tavaly és közel 30 alkalommal szerveztünk a vendégek körében nyereményjátékot, melynek keretein belül wellness pihenéseket sorsoltunk ki” – tette hozzá Szigetvári József.

A Szallas.hu 2016-ra még intenzívebb hirdetési kampányt folytat, hogy ezzel még jobban támogassa partnerei értékesítési céljait. „Online felületeken is fokozzunk a jelenlétet, ezenkívül emelt keretösszeggel, mintegy 80 millió forinttal építjük partnereink ismertségét piacvezető csatornákon, így a TV2-n, az RTL Klubon és a Class FM-en, valamint prémium óriásplakát helyeken” – mondta a Szallas.hu ügyvezetője.

Ha szeretne Ön is a Szallas.hu partnere lenni, csatlakozzon most!


Back to Top ↑
  • ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

    Amennyiben a Szallas.hu-nál foglalt és kérdése merült fel, keressen minket az alábbi ügyfélszolgálati elérhetőségeken 9:00-18:00 között:

    Tel.: +36 20 890 3150
    E-mail: szallas@szallas.hu
  • SAJTÓKAPCSOLAT

    Ha újságíróként szeretné felvenni velünk a kapcsolatot, keressen minket az alábbi elérhetőségeken.

    Kelemen Lili, PR munkatárs és sajtóreferens
    +36 30 417 8783
    lili.kelemen@szallas.hu
  • KÖZÖSSÉG

  • NÉPSZERŰ

  • ARCHÍVUM