Sajtóközlemények no image

Published on június 8th, 2015 | by Kelemen Lili

0

Rántott hússal utazik és elteszi a szappant a magyar turista? – Görbe tükröt tart elénk a Szallas.hu legújabb reklámja

Budapest, 2015. június 8. – A magyar turisták külföldi viselkedésével kapcsolatos, eltúlzott sztereotípiákra épít a Szallas.hu legújabb reklámkampánya. A tévészpotok mellett erősen építenek a közösségi médiára, ahol a videó egyik főhőse – a rántott hús – áll majd a középpontban.

Rántott húsos zsemlét csomagol, külföldön is magyarul próbál útbaigazítást kérni és zoknit húz a szandálhoz – a Szallas.hu legújabb tévéreklámjában ilyen az átlagos magyar turista. A portál legújabb videója talán kevésbé megbotránkoztató, mint a korábbi években, de most is görbe tükröt tart a nézők elé. „Iróniába és pimaszságba csomagoltuk az üzenetet, hogy a lehető legerősebb legyen a hatása – bízunk benne, hogy a nézők értik majd a viccet” – magyarázta Borcsik Beáta, a Szallas.hu marketing menedzsere.

A reklám fő üzenete, hogy a portálon már 5 kontinens 175 országának szállásait lehet egyszerűen, magyarul foglalni, így idegennyelv-tudás nélkül is bárki könnyen eljuthat külföldre. A kampány előtt a Szallas.hu marketingügynöksége, az Artisan Marketing kutatócsoportja különböző üzeneteket tesztelt viselkedésalapú felméréssel, és ebből az derült ki, hogy a magyarokat leginkább az idegen nyelvek kellő mértékű ismeretének hiánya, valamint a távolság tartja vissza a külföldi utazástól.

A kutatás alapján elkészített tévéreklámot még hitelesebbé teszi, hogy a videó az amatőr felvételek világát idézi fel. „Kategóriájának egyik legjobb kameráját, egy Sony a7S-t használtunk, ugyanakkor profi operatőrünk olyan kameramozgásokat alkalmazott, ami leginkább a mobiltelefonnal készített felvételekre jellemző” – mondta Szűcs László, a reklámot készítő Springer & Jacoby Budapest kreatívigazgatója. A szakember hozzátette: annyira jól sikerült összeválogatni a magyarokra jellemző szituációkat, hogy olyan repülőgépeken egyáltalán nem tudtak leszálláskor tapsoló utasokat filmezni, amelyen többségében külföldi utasok ültek; csak egy Budapestre érkező, sok magyart szállító járaton sikerült felvenni a jelenetet.

A Szallas.hu marketing menedzsere elmondta, hogy a reklámfilmet különböző tévécsatornákon július végéig lehet majd látni, a kampányt műsorszponzoráció is színesíti. „Nagyon erős lesz az online megjelenés is: hirdetésekben, illetve a közösségi felületeinken számos kiegészítő tartalmat publikálunk és nyereményjátékokat indítunk. E megjelenések visszatérő eleme a reklám egyik főhőse, a rántott húsos szendvics lesz” – ismertette a részleteket Borcsik Beáta.

A kampányt nyomtatott hirdetések egészítik ki, elsősorban női magazinokban. Dr. Kertész Attila Mihály, az Artisan Marketing kutatási igazgatója elmondta, hogy a sajtóhirdetések kreatív koncepcióit szintén online tesztek alapján választották ki. „A népszerűséget tekintve 143%-os különbség volt az első körben tervezett kreatív, majd az elemzés alapján újratervezett kreatív között” – tette hozzá a szakember.

Kapcsolódó videó:
A Szallas.hu 2015-ös nyári kampányvideója: https://www.youtube.com/watch?v=SrcDafLXLmE

Kapcsolódó képanyag:
Werkfotók: https://pr.szallas.hu/wp-content/uploads/2015/06/2015_nyar_reklam_werkfotok.zip
Szallas.hu logók: https://pr.szallas.hu/?page_id=15

Kapcsolódó webcímek:
http://www.szallas.hu
http://www.youtube.hu/szallasguru/


About the Author



Comments are closed.

Back to Top ↑
  • ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

    Amennyiben a Szallas.hu-nál foglalt és kérdése merült fel, keressen minket az alábbi ügyfélszolgálati elérhetőségeken 9:00-18:00 között:

    Tel.: +36 20 890 3150
    E-mail: szallas@szallas.hu
  • SAJTÓKAPCSOLAT

    Ha újságíróként szeretné felvenni velünk a kapcsolatot, keressen minket az alábbi elérhetőségeken.

    Kelemen Lili, PR munkatárs és sajtóreferens
    +36 30 417 8783
    lili.kelemen@szallas.hu
  • KÖZÖSSÉG

  • NÉPSZERŰ

  • ARCHÍVUM