Sajtóközlemények Jo hangulatban telt a kerekasztal beszélgetés

Published on október 14th, 2020 | by Kelemen Lili

0

Szallas.hu Kiemelt Partneri Konferencia 2020: 2023-ra helyreállhat a belföldi, vidéki turizmus

A hazai turizmus már 3 év múlva elérheti a 2019-es szintet, ezt követi majd az autós külföldi be- és kiutazások helyreállása, de a légitársaságok 6 évet jósolnak a forgalom visszaállására – hangzott el a Szallas.hu Kiemelt Partneri Konferencián. A SZÉP-kártya költések rekordot döntöttek júliusban és augusztusban, míg a Google felületén leadott szálláskeresések kétharmada már mobilról érkezik. 

Nyolcadik alkalommal tartotta meg kiemelt partnereinek szóló őszi szakmai konferenciáját a Szallas.hu. A rendezvény célja, hogy a résztvevők első kézből kapjanak naprakész tájékoztatást és hasznos, releváns tudásanyagot a szakmát jelenleg kiemelten foglalkoztató témák kapcsán.

Az eseményt Szigetvári József, a Szallas.hu Csoport vezérigazgatója nyitotta meg. Beszédében ismertette a jelenlévőkkel a következő éveket érintő előrejelzéseit az idei trendek alapján. Előadásában kitért a COVID-19 járvány felhasználói viselkedésre gyakorolt hatására is. Az átalakulás jelentős: felerősödött az igény az egyedi élmények és szolgáltatások, valamint az egyszerű online fizetés iránt, ami az e-kereskedelem mozgatórugója. A szakember azt is elmondta, míg a belföldi turizmus 2-3 éven belül visszaállhat a 2019-es szintre, a külföldiek okozta hiány sokkal lassabban gyűrűzik majd vissza. Azt is hozzátette, hogy a légitársaságok kb. 6 évre jósolják a helyreállást, ugyanakkor az autóval elérhető távolságból beutazók okozta forgalom akár hamarabb is élénkülhet.

A hallgatóság elsők között ismerhette meg Vargáné Jandrasits Ildikó, az OTP Pénztárszolgáltató Zrt. vezérigazgatójától az OTP SZÉP-kártya trendjeit a szállás- és vendéglátóiparban. Az általa közölt adatok szerint júliusban és augusztusban rekordot döntöttek a SZÉP-kártya költések, idén eddig összességében 32 százalékkal nagyobb értékben fizettek a kártyatulajdonosok, mint a tavalyi év első 9 hónapjában.

A Google képviseletében Erdős Ádám, Industry Manager ismertette a belföldi turizmus keresési trendjeinek átalakulását. Előadásában felhívta a partnerek figyelmét arra, hogy mára a szálláskeresések kétharmada mobilos, így érdemes erre fókuszálni minden szállásadónak és a piac szereplőinek. Azt is elmondta, hogy a keresési kifejezések top listája is átalakult. Nagyott nőtt példál a tisza-tavi szállások, az erdei, az olcsó és a vidéki szállások keresési kifejezések használata. Adataik szerint kb. 4-10 százalékkal többen kerestek apartmanra.

A konferencia további előadói a turizmust érintő változásokra kínáltak megoldásokat vagy mutattak be saját példákat. Így hasznos információk hangoztak el a biztonságos online konferenciaszervezésről és a szállásipar digitalizációs lehetőségeiről is. Továbbá értékesítést és marketinget támogató hasznos optimalizációs javaslatokat is megismerhettek a résztvevők.

Az előadásokat követően a szakma képviselőinek kerekasztal beszélgetéséből további izgalmas részleteket hallgathattak meg a résztvevők. A szakemberek nyilatkoztak a fővárost érintő nehézségekről, a konferenciaturizmus kiesésének következményeiről és a túlélési lehetőségekről is. A kerekasztal-eszmecsere során elhangzott, hogy a fővárost a forint alapú fix árazás és az egymásra építhető élmények tehetik vonzóbbá a vidéki vendégek számára.

A rendhagyó online konferenciát nagy érdeklődés övezte, az előzetes regisztrációk alapján kétszer annyi vendég követte online a programokat, mint az előző évben offline módon.

 

Az eseményről készült képgaléria itt érhető el:

https://pr.szallas.hu/szallas-hu-kiemelt-partneri-konferencia-2020-kepgaleria/

 

A kerekasztal beszélgetés résztvevői:
Nádas Gábor, Thermal Hotel Visegrád – ex-vezérigazgató
Kiss Annamária, Hotel Wellamarin Zamárdi – Kommunikációs és Marketingvezető
Bogár Zoltán, Danubius Hotels – Üzletfejlesztési igazgató
Flesch Tamás, MSZÉSZ – Elnök

Moderátor: Hegedűs Attila, BDO Magyarország Hotel és Ingatlan Szolgáltató Kft – Partner&Management Director

 

Kapcsolódó webcím:

www.szallas.hu

További információ:

Kelemen Lili
Szallas.hu
sajtószóvivő
Mobil | +36 30 417 87 83
E-mail | lili.kelemen@szallas.hu
Web | pr.szallas.hu

Tags: , , , ,


About the Author



Comments are closed.

Back to Top ↑
  • ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

    Amennyiben a Szallas.hu-nál foglalt és kérdése merült fel, keressen minket az alábbi ügyfélszolgálati elérhetőségeken 8:00-20:00 között:

    Tel.: +36 30 344 2000
    E-mail: szallas@szallas.hu
  • SAJTÓKAPCSOLAT

    Ha újságíróként szeretné felvenni velünk a kapcsolatot, keressen minket az alábbi elérhetőségeken.

    Kelemen Lili, PR manager és sajtóreferens
    +36 30 417 8783
    lili.kelemen@szallas.hu

  • NÉPSZERŰ

  • ARCHÍVUM