Published on október 10th, 2017 | by Vereckei András
0Többet fognak a magyarok itthon utazni
A Magyar Turisztikai Ügynökség szerint sikeresen végződött belföldi főszezon kampányuk — számolt be a Turizmus Online.
Az MTÜ arról tájékoztatott, hogy idén július 17-szeptember 10. közötti belföld-népszerűsítő kampányuk 4,3 millió embert ért el. Az „Itt kell lenned, hogy elhidd!” nevű kampány hatását felmérő kutatásban résztvevő minden második válaszadó várhatóan többet szándékozik belföldön utazni.
A kampány ismertsége 53%-os volt. A megkérdezettek 96%-ának tetszettek a kampány elemei. 59 százaléknak kedvezően változott a véleménye a belföldi turizmusról. A kampány hatására a látogatások száma leginkább a tihanyi Őslevendulás és a balatonboglári Gömbkilátó esetében emelkedett. Szintén nőtt — közel duplájára — az MTÜ facebook-követőinek száma. Millió számra nézték az ügynökség kampányfilmjét a youtube-on, 96% végig is nézte. Saját kampány weboldalán pedig több mint 190 ezer egyedi látogató 332 ezer oldal letöltést generált.
Mindeközben az ügynökség boszorkánykonhyájában elkészült az új turimzus marketingstratégia, melyet október 16-án mutatnak be egy nagyszabású konferencia keretében a nagyérdemű számára.