Partnerhírek

Published on október 10th, 2017 | by Vereckei András

0

Többet fognak a magyarok itthon utazni

A Magyar Turisztikai Ügynökség szerint sikeresen végződött belföldi főszezon kampányuk — számolt be a Turizmus Online.

Az MTÜ arról tájékoztatott, hogy idén július 17-szeptember 10. közötti belföld-népszerűsítő kampányuk 4,3 millió embert ért el. Az „Itt kell lenned, hogy elhidd!” nevű kampány hatását felmérő kutatásban résztvevő minden második válaszadó várhatóan többet szándékozik belföldön utazni.

A kampány ismertsége 53%-os volt. A megkérdezettek 96%-ának tetszettek a kampány elemei. 59 százaléknak kedvezően változott a véleménye a belföldi turizmusról. A kampány hatására a látogatások száma leginkább a tihanyi Őslevendulás és a balatonboglári Gömbkilátó esetében emelkedett. Szintén nőtt — közel duplájára — az MTÜ facebook-követőinek száma. Millió számra nézték az ügynökség kampányfilmjét a youtube-on, 96% végig is nézte. Saját kampány weboldalán pedig több mint 190 ezer egyedi látogató 332 ezer oldal letöltést generált.

Mindeközben az ügynökség boszorkánykonhyájában elkészült az új turimzus marketingstratégia, melyet október 16-án mutatnak be egy nagyszabású konferencia keretében a nagyérdemű számára.


About the Author



Comments are closed.

Back to Top ↑
  • ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

    Amennyiben a Szallas.hu-nál foglalt és kérdése merült fel, keressen minket az alábbi ügyfélszolgálati elérhetőségeken 9:00-17:00 között:

    Tel.: +36 20 890 3150
    E-mail: szallas@szallas.hu
  • SAJTÓKAPCSOLAT

    Ha újságíróként szeretné felvenni velünk a kapcsolatot, keressen minket az alábbi elérhetőségeken.

    Kelemen Lili, PR munkatárs és sajtóreferens
    +36 30 417 8783
    lili.kelemen@szallas.hu
  • KÖZÖSSÉG

  • NÉPSZERŰ

  • ARCHÍVUM