Partnerhírek

Published on szeptember 9th, 2018 | by Vereckei András

0

Díjesőben a turizmus szereplői

Ismét kiosztották a Magyar Turizmus Minőségi Díjakat. Ezúttal 23-an vehették át a kemény munkájukért járó elismerést augusztus 30-án, a Hotel Moments Budapest szállodában. A díjakat Gajda Tibor, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgató-helyettese adta át.

2017 díjazottai szálloda kategóriában a következők voltak: Airport Hotel Budapest, Budapest; Andrássy Rezidencia Wine & Spa*****, Tarcal; Aquaworld Resort Budapest, Budapest; Betekints Wellness és Konferencia Hotel, Veszprém; Caramell Premium Resort, Bük; Castellum Hotel Hollókő, Hollókő (új pályázó); ETO Park Hotel Business & Stadium, Győr; Globall Hotel, Telki; Hotel Azúr Premium*****, Siófok (új pályázó); Hotel Aquarell, Cegléd; Hotel Lycium, Debrecen; Hotel Silverine Lake Resort****superior, Balatonfüred; Kolping Hotel Spa & Family Resort, Alsópáhok; Residence Balaton****superior Conference & Wellness Hotel, Siófok; Residence Ózon**** superior Conference & Wellness Hotel, Mátraháza; Velence Resort & Spa****superior, Velence; Zenit Hotel Balaton****superior, Vonyarcvashegy.

A következő éttermek vehették át az elismerést: Ambrózia Étterem és Panzió***, Kazincbarcika; Deák Étterem, Sopron; Gundel Étterem, Budapest; Hatpöttyös Nonprofit Közhasznú Kft., Székesfehérvár (új pályázó); Kakukk Étterem és Panzió, Nyírbátor; Kiskohász Vendéglő, Dunaújváros (új pályázó).

Nem ez volt az első alkalom, hogy kiosztották a szállodák és éttermek ilyetén elismerését. Idén tizenkettedszer ítélték oda a díjakat. Az önkéntes jelentkezésen alapuló tanúsító rendszerben megszerzett elismerést a szolgáltató 3 évig tarthatja meg. Ez idő alatt használhatja a minőséget jelző „Q” logót. A kezdetektől a tavalyi évig 198 szolgáltató jelentkezett a felhívásra. A 12 év alatt nyert 162 pályázó háromnegyede meg is újította a minőségi tanúsítványt az érvényesség lejártával. Jelenleg 65 szolgáltató rendelkezik érvényes „Q” minősítéssel; többet közülük akár már harmadjára díjaztak.

A Magyar Turizmus Minőség Díj idei kiírásra szeptember 30-áig pályázhatnak a szállodák és éttermek.


About the Author



Comments are closed.

Back to Top ↑
  • ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

    Amennyiben a Szallas.hu-nál foglalt és kérdése merült fel, keressen minket az alábbi ügyfélszolgálati elérhetőségeken 9:00-17:00 között:

    Tel.: +36 20 890 3150
    E-mail: szallas@szallas.hu
  • SAJTÓKAPCSOLAT

    Ha újságíróként szeretné felvenni velünk a kapcsolatot, keressen minket az alábbi elérhetőségeken.

    Kelemen Lili, PR munkatárs és sajtóreferens
    +36 30 417 8783
    lili.kelemen@szallas.hu
  • KÖZÖSSÉG

  • NÉPSZERŰ

  • ARCHÍVUM