Partnerhírek

Published on október 9th, 2018 | by Vereckei András

0

A turizmusmarketinget kutatják, hogy jobb legyen a turizmusmarketing

Az állami kommunikálók főkommunikátora, a Nemzeti Kommunikációs Hivatal írt ki egy hosszú című közbeszerzést, amelyben 323 millió forint értékben közbeszereztetnek olyat, aki Magyarország, mint turisztikai márka hatékonyságát kutatja – derül ki a Közbeszerzési Értesítőből.

A közbeszerzés címe így szól: „Magyarország, mint turisztikai márka népszerűsítését célzó kampány hatékonyságának növelését támogató szakmai kutatások” A kutatást az uniós Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program (GINOP) finanszírozza.

A feladat több részből áll, így egyebek mellett kutatni kell a belföldi márka stratégiát 1500 fős mintán, 30 perces kérdőívvel. Ugyanezt 10 küldő országban 1000 fős mintán kell elvégezni, de csak 20 perces kérdőívvel. Mindkét esetben lesz kampány teszt és utómérés is. Szerepel a feladatok között gyógyturizmus kutatás (gyógyfürdők és orvosi turizmus kutatási részekkel), továbbá utazás-szervezés és szállás kutatás is.

A munkát idén november utolsó napján kell elkezdeni és jövő év márciusig kell befejezni. Az ajánlatok beadási határideje október 15. Az értékelésnél a minőség 105, míg az ár 360 súlyszámmal szerepel.

 


About the Author



Comments are closed.

Back to Top ↑
  • ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

    Amennyiben a Szallas.hu-nál foglalt és kérdése merült fel, keressen minket az alábbi ügyfélszolgálati elérhetőségeken 9:00-17:00 között:

    Tel.: +36 20 890 3150
    E-mail: szallas@szallas.hu
  • SAJTÓKAPCSOLAT

    Ha újságíróként szeretné felvenni velünk a kapcsolatot, keressen minket az alábbi elérhetőségeken.

    Kelemen Lili, PR munkatárs és sajtóreferens
    +36 30 417 8783
    lili.kelemen@szallas.hu
  • KÖZÖSSÉG

  • NÉPSZERŰ

  • ARCHÍVUM