Partnerhírek

Published on november 28th, 2017 | by Mészáros Judit

0

A minőség a különbség – Lakáj Textil

A gazdasági-pénzügyi válság a hazai szállodákat is arra kényszerítette, hogy a szakmai, hosszú távú megfontolások helyett a túlélésre fókuszáljanak. Mindent megelőzött a költség csökkentés, a szállodák a beszerzés során „árat vettek”, aminek következtében nem egy helyen megbomlott az egység a kifelé kommunikált minőség és a valós tartalom között.

Ma a szállodaipar felívelő ágban van, az elmúlt 2 év eredményei ezt egyértelműen tanúsítják. Jó lehetőség ez a szakmaiság erősítésére, a hosszabb távon hasznot hozó megoldások és a minőség melletti elkötelezettség erősítésére.

A Lakáj Textil egy friss, az új megoldásokra fogékony szemlélettel kíván hozzájárulni a szállodaipar minőségi paradigmaváltásához. Bízunk abban, hogy törekvésünk nem idegen a szállodaipar szakmai szemléletétől. Egy lakájtextil logoszálloda sem csak ágyat, hanem egy komplex szolgáltatást ad el vendégeinek. Mi is úgy gondoljuk, hogy az előre vezető út nem az öngyilkos árversenyen, hanem a termékhez kapcsolódó szolgáltatások bővítésén és a folyamatosan magas minőségen keresztül vezet.

 

Előtérben a minőség – jó áron

Tapasztalat igazolja, hogy ha a beszállítók közti verseny kizárólag az árak korlátlan leszorítását jelenti, az egyenesen vezet a szállítás akadozásához, valamint a műszaki tartalom csökkenéséhez, a termék életciklusának rövidüléséhez és minőségének ingadozásához. Ezt a szakismerettel nem rendelkező felhasználó csak később, a minden napos használat során észleli. Sajnos, csodák ebben a szakmában sincsenek – nem létezik korrekt minőségű üzemelési eszköz filléres áron.

A Lakáj Textil a bővülő szolgáltatásokkal, jó minőséggel és észszerű árakkal történő versenyben hisz. A minőségen nem csupán a termékek minőségét értjük, hanem azt, hogy az egész vásárlási/eladási folyamat milyen emléket hagy a vevőinkben. A kapcsolatfelvételtől kezdve, majd a megrendelések teljesítése során vásárlóinkat partnernek tekintjük és a beszerzés folyamatát igyekszünk számukra megkönnyíteni. Bizalmát pontossággal, megbízhatósággal és állandó rendelkezésre állással akarjuk kiérdemelni.

A partneri kapcsolat kiépítését már a megrendelés előtt elkezdjük. Ez például a textíliák esetében azt jelenti, hogy vásárlás előtt termék bemutatással egybekötött tanácsadást javasolunk, azután bejárjuk a helyszínt, végignézzük az addig használatban lévő textíliákat, majd elvégezzük a szükséges felméréseket. A rendelés leadása után megszervezzük az egyéni igényekhez igazodó gyártást, majd a kész termékhez kapcsolódó utómunkálatokat, és végül felajánljuk  az elhasználódott textíliák újrahasznosításának megszervezését.

Nálunk a minőségbiztosítás azt jelenti, hogy a teljes folyamat során odafigyelünk a partner igényeire és fontosnak tartjuk, hogy

  • a vásárlás előtt a vevő igényeit (műszaki tartalom, méretek, formák, anyag sajátosságai, rendelkezésre álló források) egyértelműen tisztázzuk. A vevői elégedettség egyik fontos feltétele, hogy partnereinkkel „ugyanarról beszéljünk”.
  • a megrendelés teljesítése alatt is folyamatosan kapcsolatban maradjunk és tájékoztassuk a vevőt az előrehaladásról, vagy esetleges problémákról.
  • kreatív ötletekkel segítsük partnereink igényeinek teljesítését.
  • rövid határidővel vállaljuk a megbízásokat, és a szállítási határidőket óraműszerű pontossággal teljesítsük. Mindent megteszünk azért, hogy a tőlünk vásárolt termék minősége minden egyes szállítás során azonos
  • ha elvétve reklamáció fordulna elő, azt gyorsan, a vásárló érdekeit figyelembe véve oldjuk meg.

A termékhez kapcsolódó szolgáltatás-versenyben munkatársaink magas szintű szakértelmével kívánunk érvényesülni. Kollégáink között többen textil-ipari szakismerettel rendelkeznek, dolgoznak nálunk korábbi szállodaipari vezetők, vannak gyakorlott, nemzetközi cégeknél tapasztalatot szerzett értékesítőink és kreatív marketingesek.

Új területek

Szolgáltatásaink folymatos bővítésével egyre több „rokon területre” terjed ki a tevékenységünk. Célunk, hogy a velünk kapcsolatba kerülő szálláshelyek rajtunk, mint egy szolgáltatás-integrátoron keresztül, minél több területen biztosíthassák eszközigényüket.

A nevünkben található „textil” szó lassan nyugdíjba vonul. Miközben természetesen folyamatosan fejlesztjük és bővítjük a szoba és éttermi textíliák, valamint a formaruhák széles körű választékát, ma már ezek mellett a legkülönfélébb matracokat, és jó minőségű (a szükséges tanúsítványokkal rendelkező), a szállodaipar szükségleteit minden területen kielégíteni képes tisztítószer választékot kínálunk, hazai gyártótól.

A felújítások tervezéséhez, új szállodák berendezéséhez színvonalas belsőépítészi tanácsadást biztosítunk, a megvalósításhoz pedig bútorok – akár valódi fából, akár más, új anyagokból – gyártását vállaljuk egyedi igények és tervezés alapján. A belső terek lakályossá tételéhez szép tapéták nagy választékát kínáljuk.

A lakóterek hőmérsékletének és a vendégek komfort érzetének .alakulására nagy hatással van az az árnyékolás-technika. Ez az elegáns szakszó esetünkben a függönyözés – mind hagyományos, mind a sötétítő függönyök – és az ablak fóliázás tevékenységét hivatott lefedni, amelyet hatalmas anyag választékkal tudunk elvállalni.

Közismert, hogy a szállodák energia felhasználása a fűtés, illetve hűtés során ugrik meg igazán, ezért elsőrendűen fontos a jó külső és belső szigetelés. Ezen a területen meghökkentően jó eredményeket produkáló, az űrtechnológiát a hétköznapi felhasználóhoz eljuttató új megoldást ajánlunk, amely műemlékileg védett épületek esetében is eredményesen alkalmazható.

Miért a Lakáj Textil?

Partnereink szerint számukra kiemelkedően fontos az ellátás biztonsága. Olyan beszállítót keresnek, amelyik igény szerint, gyorsan, a kivánt minőségben és pontosan tud szállítani. Fontos, hogy a termék minősége állandó legyen. Így figyelmüket fő feladatukra, a szálloda üzemeltetésére tudják összpontosítani.

A Lakáj Textil ebből kiindulva nagy figyelmet szentelt saját stabil beszállítói köre megszervezésének. A vállalkozás megindulása előtt több, mint egy fél évet szenteltünk a megfelelő háttér kialakításának, tesztelésének és ezzel a mai napig  is folymatosan foglalkozunk. Gyártó és beszállítói kapacitásunkat azért bővítjük tudatosan, hogy egy partner kiesése ne okozzon megoldhatatlan fennakadást szállításainkban.

Árpolitikánk abból indul ki, hogy vevőink szeretnének jól járni (és persze, mi is). Ezt az érzést el lehet érni nagyon alacsony árakkal – hogy ennek milyen következményei vannak, arról már szóltunk. A másik út, a jó ár-érték arány kialakítása, ami erősíti a ellátásbiztonságot, és lehetővé teszi, hogy hosszabb távon partnerei lehessünk egymásnak. Tudjuk, hogy az árak nagyon fontos összetevői a döntésnek vásárlói oldalon, de hiszünk abban, hogy az árverseny mellett – és egyre inkább a helyett – a termékhez kapcsolódó szolgáltatások versenye jelenti a jövőt.

Megyőződésünk, hogy csupán ár helyett megéri jó ár-érték arányt „vásárolni”. Ezt szívesen bebizonyítjuk a valós életben is. Javasoljuk, győződjenek meg személyesen szolgáltatásunk színvonaláról, az általunk kínált termékek minőségéről és használati tulajdonságairól, és arról a pluszról, amelyet a minőségi termék nyújt a szállodai szobáknak.

Lakájtextil Csapata

www.lakajtextil.hu


About the Author



Comments are closed.

Back to Top ↑
  • ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

    Amennyiben a Szallas.hu-nál foglalt és kérdése merült fel, keressen minket az alábbi ügyfélszolgálati elérhetőségeken 9:00-17:00 között:

    Tel.: +36 20 890 3150
    E-mail: szallas@szallas.hu
  • SAJTÓKAPCSOLAT

    Ha újságíróként szeretné felvenni velünk a kapcsolatot, keressen minket az alábbi elérhetőségeken.

    Kelemen Lili, PR munkatárs és sajtóreferens
    +36 30 417 8783
    lili.kelemen@szallas.hu
  • KÖZÖSSÉG

  • NÉPSZERŰ

  • ARCHÍVUM