Budapest, 2014. március 19. – Tízből négy online szállásfogla..." /> Családbarát fejlesztések az online szállásfoglalásban | Sajtószoba – Szallas.hu

Sajtóközlemények no image

Published on március 19th, 2014 | by szallashu

0

Családbarát fejlesztések az online szállásfoglalásban

Budapest, 2014. március 19. – Tízből négy online szállásfoglalás apartmanba vagy vendégházba szólt 2013-ban, ami egyértelműen a családi utazások nagyobb népszerűségének köszönhető. A Szallas.hu ezért olyan fejlesztéseket vezetett be, amelyek a foglalást és a szállások adminisztrációját egyaránt megkönnyítik, a szállodák esetében pedig mostantól a valós idejű foglalás is elérhető.

A tavalyi turisztikai szezon talán az apartman-tulajdonosoknak kedvezett leginkább: a szállásfoglalások számában 7 százalékos, míg az átlagos foglalási értéket tekintve 9 százalékos növekedést mutatnak ebben a kategóriában a Szallas.hu statisztikái. „Ez egyértelműen a családi utazások népszerűségének növekedését mutatja, ezért idén teljesen megújítottuk a foglalási rendszerünket” – mondta Szigetvári József, a Szallas.hu ügyvezető igazgatója.

 

Az új megoldás többek közt hatékonyabban kezeli, ha többen utaznak együtt, így felgyorsul a foglalási folyamat. „Például ha egy ötfős család menne szállodába nyaralni, akkor egyazon folyamatban állíthatják be a lefoglalni kívánt szobák számát, nem kell minden szobára külön megrendelést feladni” – magyarázta a Szallas.hu ügyvezető igazgatója. A keresési és találati oldalt is továbbfejlesztették, hogy jobban igazodjanak a megadott paraméterekhez akár szabad szavas keresés esetén is.

 

Egyszerűsített felület az apartmanoknak, valós idejű foglalás hoteleknek

 

A Szallas.hu új motorja ugyanakkor a szállásadók számára nyújtja a legtöbb újdonságot. A nyaraló- és vendégház-tulajdonosok például a „teljes ház beállítása” opció kiválasztásakor egy egyszerűsített adminisztrációs felülettel találkoznak, amelyen gyorsabban, de a korábbiaknál relevánsabb információkkal tudják beállítani ajánlataikat. Ezen felül részletesebben lehet megadni a pótágyazási lehetőségeket is.

 

A szállodáknál igény szerint elindítják a kontingenskezelést, ami a valós idejű, pillanatnyi kapacitásokra alapozó foglalás lehetőségét biztosítja. „A szálláskeresésnél egyre nagyobb szerepet kapnak a mobileszközök, amelyek révén nő az azonnali foglalás aránya is. A kontingenskezeléssel azonban a szállodatulajdonosok könnyebben alkalmazkodhatnak az utazók pillanatnyi igényeihez” – tette hozzá Szigetvári József.

 

A fejlesztések emellett rugalmasabb és precízebb árazást is lehetővé tesznek. A Szallas.hu ügyvezető igazgatója szerint például a gyermekkedvezmények és pontos gyermekárak megadásával hatékonyabban szólíthatók meg a családos utazók, ugyanakkor a napi árazással könnyebben kezelhetők a bizonyos időszakokban gyorsan változó kapacitások. Emellett a szálláshely díja már a foglalók száma alapján is megadható, így más áron lehet értékesíteni ugyanazt a szobát egy vagy három fős ajánlatkérésnél, ami szintén a kihasználtság maximalizálásában segíti a szállásadókat.

 

Kapcsolódó képanyag:

Szigetvári Józsefről készült fotók: https://pr.szallas.hu/?page_id=20

Szallas.hu logók: https://pr.szallas.hu/?page_id=15

 

Kapcsolódó webcímek:

http://www.szallas.hu

http://www.youtube.hu/szallasguru/

 

További információ:

Kolma Kornél

ügyvezető

SAKKOM Interaktív

online marketing + pr ügynökség

Telefon: (+36) 1 237-0212

Fax: (+36) 1 237-0213

Mobil: (+36) 20-3333-220

E-mail: kkolma@sakkom.hu

Cím: 1139 Budapest, Petneházy u. 52.

Webcím: www.sakkom.hu

Facebook: www.facebook.com/sakkom.interaktiv

 

A Szallas.hu-ról:

A 2008-ban indult portál az eNET és a Magyar Hotel Monitor felmérése szerint jelenleg Magyarország legnagyobb szállásfoglaló oldala. Ma már 8 országban több mint 13 000 hotel, panzió, apartman és vendégház kínálatát közvetíti az utazni vágyóknak, akik számos szűrési lehetőség (szállás típusa, wellness szolgáltatások, fizetőeszközök) segítségével találhatják meg a számukra megfelelő ajánlatot. A honlapnak több mint 700 000 regisztrált felhasználója van, és havonta mintegy 1 500 000 látogató keresi fel. A szálláshelyek kiválasztását több mint 160 000 független vendég értékelése könnyíti meg.

Tags: ,


About the Author



Comments are closed.

Back to Top ↑
  • ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

    Amennyiben a Szallas.hu-nál foglalt és kérdése merült fel, keressen minket az alábbi ügyfélszolgálati elérhetőségeken 8:30-19:30 között:

    Tel.: +36 30 344 2000
    E-mail: szallas@szallas.hu
  • SAJTÓKAPCSOLAT

    Ha újságíróként szeretné felvenni velünk a kapcsolatot, keressen minket az alábbi elérhetőségeken.

    Kelemen Lili, senior pr tanácsadó
    06-1-237-0212
    lkelemen@sakkom.hu
    SAKKOM Interaktív pr ügynökség
  • NÉPSZERŰ

  • ARCHÍVUM