Partnerhírek

Published on október 9th, 2018 | by Vereckei András

0

Megújult kampányarculat, friss üzenetrendszer – új kampány az MTÜ által, őszre

A megújult kampányarculat és a friss üzenetrendszer mellett egy teljesen új digitális platformmal indította el a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) az idei őszi, belföldi forgalomélénkítő kampányát. A kampány célja a hazai utazóközönséget még több belföldi utazásra, ismert és kevésbé ismert hazai úticélok felfedezésére ösztönözni – közölte nemrég az MTÜ.

Az MTÜ továbbra is ajánl hazai úti célokat és attrakciókat, de arra ösztönzi az embereket, hogy osszák meg a számukra kedves helyeket, ajánljanak kevésbé ismert, ám vonzó látnivalókat, élményeket. A cél a hazai turisztikai desztinációk újabb és újabb arcainak bemutatása, és a belföldi lakosság saját élményláncainak megalkotása és megosztása.

Az MTÜ a megfelelő weboldalon okostelefonra is optimalizált, térkép alapú digitális felületet hozott létre, amelyen helyzetjelző pontok, úgynevezett PIN-ek jelölik a hazai látnivalókat, élménylehetőségeket. A weboldal egyrészt utazási inspirációt nyújt azzal, hogy az MTÜ által ajánlott látnivalókat és azok rövid leírásait tartalmazza térképszerűen megjelenítve, ahol tippeket lehet keresni, felfedezésre váró helyeket és élményeket lehet találni. Másrészt pedig ezen a felületen keresztül válik az új kampány interaktívvá, mivel ide tölthet fel bárki, mások számára is érdemesnek tartott hazai látnivalót vagy élményt. A térkép folyamatosan bővülő, dinamikusan változó tartalmat kínál majd.

A következő hetekben közéleti szereplők is csatlakoznak a kampányhoz és mutatják be saját kedvenc magyarországi helyszínüket, élményüket. Az ő PIN-jeik is folyamatosan jelennek majd meg az „élményradaron”. A PIN-ek a weboldal mellett megjelennek a kampány plakátjain, hirdetésein, és az új reklámfilmben is.

A kampány fő célja az MTÜ szerint továbbra is változatlan: átfogó, integrált kampányt folytatva bemutatni, hogy Magyarország négy évszakos úti cél, és mindig számos látnivalót kínál a belföldi utazóközönség számára és az őszi élménylehetőségek tárháza is igen széles.

A kampányban az MTÜ hagyományosan együttműködik a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségével, a csatlakozó partnerek „Helló Ősz!” néven speciális ajánlatokkal, kedvezményekkel várják a látogatókat.


About the Author



Comments are closed.

Back to Top ↑
  • ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

    Amennyiben a Szallas.hu-nál foglalt és kérdése merült fel, keressen minket az alábbi ügyfélszolgálati elérhetőségeken 9:00-17:00 között:

    Tel.: +36 20 890 3150
    E-mail: szallas@szallas.hu
  • SAJTÓKAPCSOLAT

    Ha újságíróként szeretné felvenni velünk a kapcsolatot, keressen minket az alábbi elérhetőségeken.

    Kelemen Lili, PR munkatárs és sajtóreferens
    +36 30 417 8783
    lili.kelemen@szallas.hu
  • KÖZÖSSÉG

  • NÉPSZERŰ

  • ARCHÍVUM