Sajtóközlemények

Published on május 9th, 2017 | by szallashu

0

Úgy is lett – Elindította nyári kampányát a Szallas.hu

Budapest, 2017. május 9.Elindította eddigi legnagyobb nyári kampányát a Szallas.hu, melynek fókuszában a szállásadói ígéretek teljesülése áll. A közel 9000 hazai partnerrel dolgozó oldal mindezt persze humoros formában teszi egészen nyár közepéig tartó – tévés, rádiós, kültéri és online megjelenéseket egyaránt felvonultató – aktivitása keretében.

Kutatással indult a Szallas.hu eddigi legnagyobb nyári kampányának tervezése, melynek során a minden nyaraló számára egyaránt fontos elvárások feltárása volt a cél. “Rengeteg utazóval beszélgettünk, milliárdos cégvezetőtől olyan családokig, akik örülnek, ha évente egyszer vonattal el tudnak menni nyaralni Siófokra. Ami mindenkiben közös volt, hogy a nyaraláson a legfontosabb, hogy ne érjen minket csalódás. Nem hatalmas meglepetéseket és extrákat akarunk, csak azt szeretnénk, ha minden úgy történne, ahogy ígérték” – mondta Dr. Kertész Attila Mihály, az Artisan Marketing stratégiai vezetője. Vagyis a nyaraló akkor elégedett, ha a várva várt utazáskor nem érte csalódás, ha az, ami foglaláskor a képeken, leírásban szerepelt, végül úgy is lett. Ebben segítenek a Szallas.hu oldalon közel 9000 hazai partnerről készült részletes leírások, valamint a több mint félmillió vendégértékelés. „A napokban indult »Úgy is lett« kampányunkat is erre hegyeztük ki, persze a tőlünk már megszokott humoros formában. Egy vendég például azért keres pontosan 23 fokos medencével rendelkező hotelt, hogy barátnőinek bemutassa a 23 fokon színt váltó körömlakkját” – mondta Szigetvári József, a Szallas.hu ügyvezetője.

A Szallas.hu kampányának célja, hogy a nyári időszakban még jobban megnyerje a magyarokat, és 20 százalék feletti bővülést érjen el a 9000 szállásadó partner kihasználtságának növelésével. „Hiszünk abban, hogy nálunk a magyar utazó tényleg képes úgy választani a belföldi, de akár a környező országok szálláshelyei között, hogy ne érje csalódás, vagyis minden, amit előzetesen várt, az úgy is lett. Ezen dolgozunk partnereinkkel, erről kommunikálunk minden lehetséges csatornán az elkövetkezendő hónapokban, a célunk pedig nem kevesebb, mint megvalósítani a legjelentősebb belföldi utazásra ösztönző kampányt” – tette hozzá Szigetvári József.

A Szallas.hu nyári kampánya egészen július közepéig tart, az „Úgy is lett” üzenettel a hazai vendégsereg a legnagyobb kereskedelmi tévé csatornákon (RTL Klub, TV2), újságokban, rádiókban (Sláger, Rádió 1, Kossuth), valamint országszerte több mint 200 óriásplakáton és az interneten találkozhat.

A Szallas.hu kampányában résztvevő ügynökségek, produkciós lista:

CEO: Szigetvári József

CMO: Papp István

Marketing Manager: Mészáros Judit

Performance Leader: Benes László

 

Stratégiai ügynökség: Artisan Marketing

Strategic Planner: Dr. Kertész Attila Mihály

Project Manager: Pardi Dorina

 

Kreatív ügynökség: Mito

Lead Creative: Vizi Balázs

Creative: Endrődy Szabolcs

Art Director: Beke Veronika

Production Manager: László Csaba

Account Director: Csengery Máté

Account Executive: Hir Ágnes

 

Produkció

Produkciós cég – Film Fight Club

Rendező – Damokos Attila

Operatőr – Nagy Marcell

Gyártásvezető – Kukucska Zsolt

Utómunka – Gyár

Vágó – Érdi Zsófi

Zene – Kamau Makumi

 

Médiavásárlás: Café Communications (Király Anita, média igazgató), IKO Sales House

Pr ügynökség: SAKKOM Interaktív

Ügyvezető: Kolma Kornél

Account Director: Árok Bianka

Senior PR Consultant: Kelemen Lili

 

Az Úgy is lett kampány induló videói:

https://www.youtube.com/watch?v=p_0iA1vHpHk

https://www.youtube.com/watch?v=NWSBjfVMmE4

Kapcsolódó képanyag:

Szigetvári József fotója:

https://pr.szallas.hu/wp-content/uploads/2017/03/szigetvari-jozsef-ugyvezeto.jpg

Kapcsolódó webcím:

www.szallas.hu

 

További információ:

Kolma Kornél

ügyvezető

SAKKOM Interaktív

online marketing + pr ügynökség

Telefon: (+36) 1 237-0212

Fax: (+36) 1 237-0213

Mobil: (+36) 20-3333-220

E-mail: kkolma@sakkom.hu

Cím: 1068 Budapest, Benczúr utca 47. V. em.

Webcím: www.sakkom.hu

Facebook: facebook.com/sakkom.interaktiv

Tags:


About the Author



Comments are closed.

Back to Top ↑
  • ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

    Amennyiben a Szallas.hu-nál foglalt és kérdése merült fel, keressen minket az alábbi ügyfélszolgálati elérhetőségeken 8:30-19:30 között:

    Tel.: +36 30 344 2000
    E-mail: szallas@szallas.hu
  • SAJTÓKAPCSOLAT

    Ha újságíróként szeretné felvenni velünk a kapcsolatot, keressen minket az alábbi elérhetőségeken.

    Kelemen Lili, PR manager és sajtóreferens
    +36 30 417 8783
    lili.kelemen@szallas.hu

  • NÉPSZERŰ

  • ARCHÍVUM